Social media

Follow us on social media! By becoming a fan on Facebook, following our tweets on Twitter or connect with us on Linkedin you can make sure that you hear the latest things first.

Tuesday, December 5th, 2017 at 7:54pm
Missa inte Top of Heart & Quicksearchs webbinarium 12 dec om Retentionstrategier 2018 https://t.co/yzqs4puJSE via @YouTube
Thursday, March 16th, 2017 at 12:52am
Vårt systerföretag Nordic Bench släppte igår branschstudier inom telecom. På vår blogg kan du läsa om resultatet! https://t.co/fx7Xhu8NUv
Friday, February 17th, 2017 at 11:30pm
Den 22-23 februari kan du träffa oss på Personal- och Chefsmässan i Kista. Hoppas vi ses där! https://t.co/NDBCzVMKgS
Friday, November 18th, 2016 at 6:02am
Quicksearchs styrelsemedlem Sebastian Wettemark talade på SiME igår....nice https://t.co/QYoj0cav5j QuicksearchS photo
Thursday, November 3rd, 2016 at 5:10pm
Den 22 november deltar vi vid The Sales Conference som @Prosales_AB arrangerar. Här kan du läsa mer om vår medverkan https://t.co/1VPKCLLfLz https://t.co/J44JvhMbrR QuicksearchS photo
Tuesday, October 11th, 2016 at 11:56pm
ATEA växer med 1 miljard per år organiskt och visar lysande medarbetarsiffror (som vi på Quicksearch mäter...). Wow!!!! https://t.co/aMBZP7Tngd QuicksearchS photo
Wednesday, August 31st, 2016 at 10:02pm
@nordic_b har släppt en rapport om kundlojalitet inom dagligvaruhandeln. Kan du gissa vem som ligger i topp? https://t.co/EsfJLLbDC5
Monday, May 30th, 2016 at 10:21pm
@dagensindustri har intervjuat vår VD Göran Almén om de rapporter som vårt systerföretag @nordic_b tar fram https://t.co/EM8jQ2Cbm9
Thursday, May 5th, 2016 at 12:13am
En lyckad nätverksträff har laddat oss med inspiration inför kommande samarbeten med universitet och högskolor! https://t.co/l6V7SbbNII

Quicksearch

Kort kan Quicksearch beskrivas som ett bolag inom feedbackmanagement. Där vi på företaget har utvecklat flera verktyg för att löpande följa upp olika processer i företag och organisationer bl.a. kund- och medarbetarupplevelsen. Det gör vi genom att löpande mäta NPS (istället för att göra undersökningar en gång per år). Det här för att verkligen ta reda på hur personalen mår och hur de olika avdelningarna förhåller sig. Dessutom jobbar vi även mycket med att koppla ihop kundupplevelser med lojalitet, lönsamhet och rekommendation med interna HR nyckeltal.
Quicksearch
QuicksearchFriday, March 29th, 2019 at 1:06am
Lunchplaner imorgon? Ta en eat & learn med oss där Melody Jakob och Mårten Andersson i ett webbinarium berättar om agilt arbetssätt och hur vår nya chatbot kommer in i bilden. Missa inte det!